söndag 30 december 2007

Panel, panel och mera panel

Jag är verkligen helt såld på vit panel. Både pärlspont och den lite ruffare plankvarianten.
Jag tycker det gör att hemmet känns levande. Skulle nästan kunna ha panel i hela huset om inte maken hindrade mig. (Han håller för närvarande på att sätta pärlspont i hallen därnere...;o) Ni ska få se lite detaljer från mitt hem. Ni anar en del panel va ? :o)





Bokstäver från countrybymail.se


Spröjs är jag också lite kär i. Även på alla garderober.

Det kryllar av vita orkidéer hemma hos mig. (förutom kanske just till jul)
Tur att man har nära till hötorget, där kan man få 2 st för en hundring innan stängning :o)

Ljusträd från koffert.se i dotterns rum.
Kram Mia

2 kommentarer:

Bonnie´s vita rum sa...

Älskar oxå orkideér..
vita förstås!

Panel är inte fel..haha det rimmad!

Kram bonnie

Lantliga drömmar sa...

Underbart härligt sovrum du har! Där skulle jag gärna slänga mig ner på sängen och bara drömma... :-)

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!