torsdag 14 februari 2008

Happy Valentines!

Hoppas ni alla får en mysig alla hjärtans dag!! Maken jobbar så vi ska mysa lite extra i morgon istället. Själv ska jag tända lite ljus och krypa upp i soffan med en sån här:


Känns helt okej det med;o)

Idag visar jag lite mer bilder hemifrån mig. Det är kul att dokumentera framstegen. Hade det inte varit för den här bloggen så tänker man inte på att det faktiskt händer saker här hemma hela tiden. Det är lätt att glömma att för några månader sen var hela huset blått, orange och svampat gult *ryser* Som tur är syns det inte så mycket spår av det längre. Vi är inte klara på långa vägar men vi lever i alla fall inte i färgkavalkad längre. Imorgon hoppas jag kunna visa er lite bilder på trägolv...förhoppningsvis!






Kram Mia

8 kommentarer:

Ett hus i vitt sa...

Åh det ser ju helt underbart mysigt ut hemma hos dig!! Det blir kul att se ännu fler bilder längre fram. Ha en riktigt alla hjärtans dag-kväll! Kram, Anette

Det lantliga hemmet sa...

Såå mysigt du har hemma hos dig, tycker att det ser ut som att vi har många likadana saker..hihi... Själv har jag också jobbat och sen är sambon iväg och spelar hockey nu, så vi får också fira mera imorgon.. Kramar karro

Himmelbit/Njut en smula sa...

Vad fint ni har det!! Älskar din vedkorg - var har du hittat den?

Ha en toppenbra "alla-hjärtans-kväll".

Mitt skabbiga chica hus sa...

Vedkorgen hittade jag på drömhus på 70% rea! 60 spänn kostade den.
Rätt nöjd med den faktiskt ;o)

På Norrgården sa...

Åh, så mycket fantastiskt fint det fanns här! Måste kolla vidare! Hoppas Alla-hjärtans-dagen har varit bra! / Ida

Mia sa...

du har ett jättefint hem! Jag blir så avundsjuk...
Kram Mia

Millas hem sa...

Så fräscht, verkligen...dina bilder är så fina. Inspirerande!!
Kram Camilla

Anonym sa...

Wow. What an amazing place. You have fantastic taste! I've listed you on my favorite blogs list. I hope you check out my blog at www.minasdecorandfashion.blogspot.com. Enjoy!
Mina