onsdag 6 februari 2008

Inredningsturné i dalarna!

Imorgon kväll bär det av till mamsen i Dalarna! Det är alltid mysigt att komma hem till mamma. Kanske har något med att göra att hon inte har någonting emot att vara med Elly en dag så jag kan dra på Inredningsturné! Tjohooo! Gruvgatan 13 here I come säger jag bara. Ska definitivt strosa där läääänge och sen dra vidare till mig & Alice i Säter och Lavendel och Romantik i Borlänge. Vi får se om det blir nåt bloggande från Dalarna, annars visar jag upp mina fynd när jag kommer hem på söndag! Ska försöka hinna med en tur upp på Bispbergsklacken också så det inte bara blir rödvin och god mat ;o)












Alla bilder kommer från Gruvgatan 13

kram Mia

8 kommentarer:

Villa elva-kulla sa...

Åh vilka fina saker. Välkommen skylten gillar jag skarpt!
Ha de bra / Jennie

Mia sa...

Vilka snygga grejer. Vill ha!
Kram, Mia

mig & alice sa...

Hejhej!

Melinda här som har butiken mig & alice :-)

Läste att du tänkte besöka mig och ville bara säga att du är varmt välkommen! Tala gärna om att det är "du som är du" :-). Jag har också bott i Bisperg, kanske vet jag vem din mamma är?

Kramisar
Melinda

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Snyggt snyggt snyggt!!!!

Ljuvliga saker...älskar de där kronorna!!!

Trevlig helg!!

Malin - I min trädgård sa...

Då bänkar jag mig här och bara längtar efter fina bilder på dina fynd från turnén! Det ser jag fram emot.

Ha en skön helg!

vitating sa...

Ljuvliga bilder!! Så härligt att åka till mamma :-) Shoppingturen låter underbar!!
Hoppas du får en mysig tripp!

Kram Vitating

Unknown sa...

Hejsan!
Vilken charmig blogg du har!
Jo, klart att du kan köpa dessa två fodral om du vill. Just för tillfället är de slut men jag hinner strax göra nya (1 vecka). Det går till som så att jag mailar samma dag som jag postar dem och då kan får du mitt konto nummer för att sätta in pengarna. Om du mailar mig och säger vilka typer av alternativ som du gillar så kan jag maila tillbax lite olika motiv som du kan välja på. Min mailadress är; boopgirl82@hotmail.com

Unknown sa...

Oops, glömde säga att jag la till dig på min länklista, hoppas att det var ok. Kram Petra