tisdag 4 mars 2008

köksstolar

Skulle vilja ha nya köksstolar. Och helst ett nytt fint matbord också men det lär nog dröja.

Blev lite sugen på de här stolarna, fast jag skulle vilja måla dom helvita med några lager färg så de inte såg så nya ut utan mer shabby chic. Säljs i 2 pack på Ellos för 1199 kr(!) Vad tror ni om dom? Funderar på att beställa hem två och testa.


Annars om jag hade gift mig rikt (och inte bara för kärlekens skull;o) så skulle jag kunna tänkt mig den här matsalsgruppen och de raka stolarna från vitahem


Men då det är jag som står för fiolerna i vår familjs får jag nog nöja mig med att fortsätta leta på Blocket ;o)

Sov gott! Kram Mia

5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är de fina! Älskar kryss....Jag köpte Ikeas stolar med ett stort kryss i ryggen (antikbets) och målade dem med två lager färg....shabby chic blir de av sig själva...hi hi....

Kram och gonatt!

hemtrevnad marie sa...

Hejsan!!! vilket kap med burarna, urfina!!!! stolarna blir nog väldigt fina helvita!
Skulle inte heller tackat nej till möbeln från vita hem.....
Ha det gott, Marie

Mia sa...

Jag tror att stolarna blir jättefina om du målar dom, jag är så svag för alla möbler som har kryss... Jättefina fågelburar också föresten.
Vet inte om jag sagt det förut men du har en jättefin blog, med vackra och inspirerande bilder!

/Kram Mia

Heidi sa...

Hej
Gå in på www.halenslagerbutik.se där finns stolarna för 595:-
Kram Heidi från Borås

Heidi sa...

Hej igen
När jag läste vidare så såg jag att man endast kan köpa stolarna på plats i lagerbutiken i Borås. Se Blocket, det var där jag hittade annonsen och sedan när jag var inne på din blogg så kände jag igen stolarna.
Kram Heidi