söndag 2 mars 2008

Söndagskväll i snigelfart

10 000 besökare på 2 månader. Tack alla ni som kommer tillbaks och besöker mig, det är så kul att ha följeslagare med på min inredningsresa!
Ikväll blir det bara mysmiddag och kanske ett varmt mysigt bad med dottern. Och en mysig hyrfilm på det, sen är kvällen räddad. Tänk om man hade det här badrummet att stänga in sig i.



Det här funderar jag på att måla över vår säng. Jag hittade det hos Karnas hus och tyckte det var så fint. Vi får väl se när jag får tiden över till det.



Imorgon ska trägolvet i köket slipas, ska bli spännande att se när jag kommer hem. Och då visar jag er även fyndet från i fredags! Det har något med skyltfönster rekvisita kan jag säga i alla fall. Och en ung tjej i kassan som inte förstog vad hon sålde.... ;o) Hon hade kunnat få tredubbelt betalt.....

Ha en mysig söndagskväll!
Kram Mia

4 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Så snyggt badrum!!!! Suck....

Mysig text över sängen!
Hoppas att du får en myspysig söndagskväll!
Kramis!

På Norrgården sa...

Ljuvligt badrum! Där skulle man verkligen vilja vara! Önskar en bra ny vecka! /Ida

Beas sa...

Spännande att se vad du hittat. En provdocka? :-D

Kram Bea

Malin - I min trädgård sa...

Ja det där badrummet kan man drömma gott om! Mina badrum är väl inte riktigt i den klassen... än ;-).

Ha en bra vecka!

Och det är väl inte så konstigt förresten att du haft så många besökare - din sida är ju superfin. Alltid härliga grejer på gång!

(förutom den här jäkla ordverifieringen - jag hatar!!!)