lördag 28 juni 2008

En liten hemlighet

Halloj!
Har varit lite glest här med inlägg senaste veckorna. Och det är inte riktigt bara pga det vackra vädret. Varje ledig minut har jag legat i sängen och snusat. Jag bär nämligen på en liten hemlighet;o)

Hoppas ni ursäktar och gärna hänger med på resan som som börjar nu. För nu ska det fixas och donas och byggas om och målas och handlas och inredas och zzzzzzzzzzzzzzzzzzz oj ursäkta.

Nu behöver jag verkligen det här och tyvärr är det väl slut med såna här.

Sov gott!
Mia

16 kommentarer:

Hem & Harmoni Marie sa...

Stort grattis!
Kram Marie

Anonym sa...

Stort Grattis!
Hoppas att du mår bra.

Ha det gott Marie i Skarpnäck

Det lantliga hemmet sa...

Hej!

Ett stort grattis! Hoppas att du inte mår allt för dåligt när du ska ta körkort! Lycka till!

Stor Kram

Piffa och Puffa sa...

Grattis och så spännande. Hoppas vi får se fortsättningen:)
Kram Anette

Malin - I min trädgård sa...

Nämen grattis! Vad roligt! Lycka till!

Anneli sa...

Men vilken lycka!!!

Ett stort grattis...och passa på att vila o sova o äta gott o....allt det där andra som är tillåtet när man väntar på smått...

Kram

Anonym sa...

åhh, vad roligt. Alltid lika mysigt när ngn ska ha barn. Det finns inget finare än en gravid kvina för de får ngt speciellt i blicken. Har själv 3 fina flickor. Minsta är 9 mån. Följer ofta din blogg antar att det blir lite mindre med inlägg ett tag nu. Vila mycket och ta hand om dig. Hälsa gubben att det är nu man får vara egoist. Sen har man inte tid .....:-)

Ta hand om er

Jessica

Kristin sa...

Å, STORT GRATTIS! Jag hoppas illamåendet går över snart och du känner dig piggare. Jag var gravid förra sommaren och mådde illa hela tiden då. Men resultatet blev ju en liten dotter född i februari och då glömdes illamåendet raskt bort! :-)

Kram och ta väl hand om dig och pyret!

/Kristin

Fabrikken sa...

Ååååå, så spennende. Gratulerer :) Håper formen er god, og alt er bra. Jeg er ny i bloggverden, så ta gjerne en titt innom en dag :)

Anna S sa...

Jaaa och det är alldeles alldeles underbart roligt : D!!!!

kram på dig

Solsjö - Under en vind sa...

Stort stort grattis!!! Önskar dig stort lycka till! Kramar!

♥ Pia... sa...

Hej första gången jag är här..men definitivt inte sista:)..grattis får man väl tillägga oxå..så roligt....nu ska jag kika lite mer hur du har det..tjing..PIA

Julia sa...

ååå... va myysigt. Önskar dig all lycka till!
/en ny en.

linnea-maria sa...

Aha! Grattis och lycka till. Passa på att boa extra mycket. Bilden på barnsängen är verkligen fin.
Kram /linnea-maria

Malin - I min trädgård sa...

Hej MIa! Hoppas allt är bra med dig och pyret :). Jag ville bara hälsa att du har en utmärkelse att hämta hos mig!

Hem och Lycka sa...

Men vad roligt - stort GRATTIS!! Hur långt gånget och när är det dags? kram!