onsdag 8 juli 2009

Loppisfynden, del 4 av 53 samt sista chansen

Det bor ett vilddjur under min säng. Det har byggt bo. Vilddjuret är ca 105 cm långt och ljust. Det är känt för att ställa till en faslig oreda i sina nästen. Lystrar ibland till namnet Elly. Men bara ibland.
Så idag får ni fasen inte se mitt sovrum, vilddjuret har byggt koja under sängen:o)

Istället får det bli de tre vackra lådorna som nu huserar i mitt kök. Såklart textade av och fyndade hos Susanne.



Imorgon är en busy day så då lär ni inte höra från mig men på FREDAG, då smäller det. Då presenterar jag
VINNAREN AV BOKEN!

Har du inte tävlat än så har du sista chansen HÄR.



Kram till er alla!
Mia

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh du, jag såg nog allt de där fina lådorna då Sussie fotade från sin loppis !! Åhhh vad fina de är, lyckliga du som har dessa nu !!
Ha det gott
Kraam Anette

Engelska Villan sa...

God morgon!
Mums vilka fina lådor!!
Ha en skön torsdag.
Kram A n n a

OlgaA sa...

Riktiga pärlor fick du tag på! Grattis!=))))
kram

Lotta sa...

Så fina bilder på lådorna.Väntar med spänning på dragningen.Kramisar Lotta

Anki sa...

Det där kan man kalla fynd...mumma!!

Kram Anki