torsdag 27 augusti 2009

Camera...Action

En fartfull dag är till ända. Av fotograferingen återstår nu bara lite högar med porslin att plocka undan, vackra blommor som de goa tjejerna hade med sig och ett härligt minne. Nu ska jag luta mig tillbaks i fåtöljen, njuta av mitt storstädade hem och inte göra ett handtag på flera dar. Sen är det bara att vänta att se om någon tidning tycker mitt hem är nåt att ha. Men med Maries vackra bilder och Johannas öga för detaljer har jag svårt att tro annat. Bilderna blir förmodligen tio gånger vackrare än verkligheten. Tack tjejer för en fantastiskt dag!

Vackra blommor av njuta av


Välbehövlig vila i favoritfåtöljen

Proffsiga tjejerna in action


Kramar!
Mia

15 kommentarer:

Hemma hos Razzel sa...

Kul att fler än vi bloggare får njuta av ditt vackra hem! -Det är en underbar inspirationskälla!!

Det vita dårhuset sa...

Hoppas hoppas hoppas !!!!!
DEN tidningen vill jag ha =o)
Du vet....Moi love your home ,o)

Kramar Erika

StrandviksVillan sa...

OM nån tidning vill ha ditt hem - hallå där!?!
Det kommer att bli ett otroligt vackert reportage, ska du få se!

Måste verkligen varit kul!
Kram Ann-Christine

♥ Fyra årstider sa...

Det ser jätte fint ut..men jag som började städa idag får väk vara vaken ett par timmar till:-)
Kram Lotta

Ett Vitare Hem sa...

Klart nån tidning kommer nappa du har ju ett himmelskt hem ju!
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

Kristin sa...

Hej! Vad kul att du fått ett reportage gjort hos dig! Johanna (men annan fotograf) var hos mig i måndags också - jättekul! :-) Härlig dag men vad trött jag var när den var slut... och ändå hade jag ju inte gjort något mer än tittat på!

Hoppas det säljs till någon tidning snart (hoppas det samma om mitt reportage).

Kram från Kristin

Mioora sa...

Njutbara bilder. Håller tummarna för dig och ditt vackra hem!

Liten Bod sa...

Så härligt det måste vara nu när det är klart! Hoppas du inte faller ihop i en hög :) Ska bli kul att se bilderna sedan. Som sagt deras reportage behöver nog inte ligga på hyllan! Kram, Tina

pretty sa...

Wunderschöne Bilder Du hast es traumhaft schön.Liebe Grüße aus Deutschland

iLLi sa...

Åh, vilka vackra bilder du har på din blogg! Hit ska jag kika in fler gånger... :-)

kram

Fröken Fräken sa...

Jag tycker att i någon trevlig inredningstidning som kommer ut på tisdag, vore ett bra tillfälle för ditt superfina hem att visa upp sig! Då ska jag ut och resa, och jag behöver något vackert att lägga ögonen på.
Ja, ta nu verkligen att vila upp dig och njut!!

VITA NYANSER sa...

Härligt att allt gick bra! Självklart kommer någon att köpa reportaget till ditt otroligt fina hem!

Ha en SKÖÖÖN helg!!! Slappa och njut av ditt hem!

Kram L-L

Catharina Maria sa...

This is a very beautiful house !
Love Rini the Netherlands

Anonym sa...

Det kommer säkert med i någon tidning, oroa dig inte! Var har du hittat lampan som står i fönstret bredvid fåtöljen? Så snygg! Maila gärna på 78a@live.se

Kram Anna.

Frida sa...

underbart hem du har!! har precis köpt vårat första hus o börjat renovera...har faktiskt laggt ut mina första shabby chic renoverade möbler på min blogg ta en titt o skriv vad du tycker du som kan det här;)