lördag 7 november 2009

Pysselverkstad

Dagarna rinner iväg så jag är ledsen att jag varit frånvarande några dar. Minsta lediga stund så är jag ute och kutar eller pysslar och förbereder inför adventspynt.

Med vackra band kommer man långt. Knyt runt vackra vita krukor med amaryllisar i, eller runt fina glasburkar med nötter eller polkagrisar i. Eller runt apelsiner... eller...... Användningsområdena är oändliga. Dessa vackra nedan kommer från Nordljus.
Med nästa inlägg är det slut på shoppingtips för en stund, då blir det lite mer hemma hos och pyssel hos mig istället. Eller vad vill ni att jag ska skriva om egentligen, ordet är fritt:o)


Hoppas ni alla har en mysig helg!

Kram Mia

10 kommentarer:

Malin - Ebbas änglar sa...

Ja, den där julgardinen är ju hur snygg som helst!!!
Bra kämpat med din viktnedgång!! =)
Var har du köpt dom jättefina julbanden?

Ha det bra / Kram Malin ^^,

Photo by Maria sa...

Vilka vackra band.. Ja det finns massor av användningsområden till dem :-)

Ditt pyssel följer jag gärna..

Kram
Mia

Sanna sa...

Ser fram emot ditt pyssel :)

Engelska Villan sa...

Jättefina band!! Håller med, de har ett stort användningsområde :)

Fortsätt i samma stil, kul med variationen mellan hemma hos, köptips och pyssel! Precis så som du redan skriver :) Men jag vill se en bild av dig! :)

God natt!
Kram Anna

Pia sa...

Tack för tipset! Har just precis sökt dylika.
Trevlig farsdag (firas i dag här i Finland)!

OlgaA sa...

Japp... Det blir ju massor av pyssel nu. Och alla tips är välkomna=)
kram

Ett Vitare Hem sa...

ja visst finns det mycket fina band och sptsar!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

fröken knopp sa...

banden va underbara!! måste ta tag i o handla hem en del för som du säger så är andvändnings områderna oändliga..:)

Liet pyssel e väl aldrig fel säg..hihi..:)

älskar din blogg!!

kramar elin

Vitt o Vältummat sa...

Nu börjar man så smått längta efter julpyntslådan;-)
Kram
Åsa

Engelska Villan sa...

Hej igen!
Du är väl för söt!! Tack för dina värmande ord om min virkning. Jag tycker verkligen att du ska prova på det. De där bebistofflorna är jättelätta, och går fort. Bra att börja med. Bara fasta maskor, det allra enklaste. Så följ länken i mitt inlägg och prova :)
Kram Anna