fredag 3 september 2010

Favoritbutiken

Tjaba tjena hallå bloggisar!
 Häng med och dröm er bort i absoluta favoritbutik Zandvoort!   Älskar stilen av ljust och mörkt, gammalt och nytt, textilier och industri. Ligger i en stor industrilokal in the middle of nowhere, men när man väl kommer innanför dörrarna befinner man sig i en helt annan värld.







Har ni vägarna förbi Stockholm så tycker jag absolut ni ska åka dit. 5 minuter därifrån ligger Sickla köpcentrum med fler inredningsbutiker som Himla, Folkhemmet, Elviras värld, two shabby chicks, Indori, Ja en heldag är liksom inga problem:o)

Imorgon får ni se vad som följde med mig hem från Zandvoort!

Önskar er en härlig lördag vänner!
Kramar Mia

5 kommentarer:

en smula vitt sa...

Vilken underbar affär! Förstår att du gillar den. Såg massor som jag skulle vilja ha på dina bilder...
Synd bara att det är en liten bit från Göteborg till Stockholm...

Ha den bra dag!
Kram Petra/

Engelska Villan sa...

Helleu!
Å, tell me about it!!!!! Jag älskar Zandvoort. Länge sen jag var där nu.
Vita hem är inte heller fel där i Sickla. Synd (eller tur...) att det är så jäkla långt bara... :)
Vilka underbara bilder på orkidéen också. Du är så duktig!!
Kram Anna

Unknown sa...

Förstår vad du menar med att en ny värd uppnar sig när man kommer in. Utsidan såg ju inte så inbjudande ut men INSIDAN ser helt underbar ut. Måste dit någon gång....
Kramizar I-B

Två Trappor sa...

Ååh vilken läcker butik! Helt i min smak! "Tur" att den ligger utom räckhåll från där jag bor, annars hade jag varit ruinerad för längesen. :)
Så vackert med vita orkidéer. En kollega till mig har ett annat tips: Hon brukar ha en fuskorkidé tillsammans med de riktiga så gör det inte så mycket när det bara är "pinnar" kvar. Det finns riktigt fina fuskisar som ser ut som äkta vara. :)

Tack för inspirationen!
Kram Madeleine

Anonym sa...

hahaha, tought you were in The Netherlands, because Zandvoort is a village near Amsterdam. But this store sure looks very nice. Looking forward to your next post to show your buyings

regards
Anneke
The Netherlands