måndag 20 december 2010

Den största smällkaramellen blir till mig själv

Halloj måndag!

Jag lovar, jag har VERKLIGEN varit snäll iår.

Hjälpt tanter över gatan, lämnat tillbaks upphittade plånböcker, inte gnällt när barnen vill åka rutschkana för femtioelfte gången, serverat maken hotellfrukost när han varit sjuk, tagit hand om mina kunder och aldrig gnällt över den 20e korrektursvängen i samma annons (morr;o) tvättat, donat och fixat. För att tomten inte ska missa mig bland alla snälla barn hjälpte jag honom lite på traven i år.

En lång handknuten matta till köket från Carpetvista - mattor på nätet får bli den största julklappen till mig själv iår. Och med julklappsrea med upp till 50% kan väl inte ens självaste tomten klaga? (Inte maken för den delen heller;o) Varför har inte fler företag julklappsrea istället för mellandagsrea förresten?

Tipset om den fina mattan såg jag hos den här bloggerskan och där kan ni även se den fina mattan i storformat till soffbordet. Undra om man kanske skulle köpa den i nyårspresent till sig själv också….så jag orkar vara snäll ett helt år till;o)

 
 
 
 
 


Sådär ja, där får den snällt ligga och vänta till julafton för att
sen få komma fram när julen städas ut.

Nämen tomten, till MIG? Åh tack tack tack vad snällt. *HO HO HO*


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

'




Har du köpt någon julkapp till dig själv iår?
 
Kramar Mia

10 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

OM jag har, hahaha. 2 fårskinn och 2 par skor.
Tänkte nästan köpa en soul of himla kudde också;) Eller ska jag köpa mig samma matta som du. Love it....

Kram på dig vännen, du är ju för roligt du;)

/Marit

Jenny sa...

Såklart man måste unna sig lite egna julklappar. Här blev det en ullkofta och härliga produkter från Body Shop :)

fröken knopp sa...

Åhh Mia, så läcker!!!

O det klart att man måste köpa julklapp till sig själv..Här hemma har jag dock inte lurat klart riktigt än på vad..Men det lutar allt åt ett flugskåp...

Varmaste Kramarna Elin

Lantligt i smultronbacken sa...

Hihihihihi, vem har inte köpt julisar till sig själv. Jag skyller alltid på det, blir väldigt många innan det är färdigt.

Kram Teres

Camilla sa...

Vilket bra tips.. Det kom nyligen in lite juklappspengar från svärmor. Så jag var inte sen på att beställa en 200*140 cm till vårt v-rum. Åhh, vad jag längtar tills den kommer. Hoppas leveransen går riktigt snabbt :D

Återigen, tack för tipset.. God Jul!!

Yosofine sa...

Snygg den var i köket!

Anonym sa...

Den är du värd! Köpte mig en julklapp idag, hihi.
Marita i Björkhagen

emilias gömmor... sa...

Jaja mensann, en kofta, en tunika och en underbart vacker "tunikakofta" i svart och i plysh!

Kram Mimmi

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken snygg matta, jag har valt julklapp men andra har betalt dem ;o)
Ha en finfin eftermiddag!
Kram/Lena

17 Cherry Tree Lane sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har! Ingen dum idé att köpa ngt till sig själv ;). Mattan är jättesnygg!
Kram C