fredag 31 december 2010

Gästerna kan komma

GOTT NYTT ÅR!

Till alla er underbara bloggläsare därute....ett riktigt gott nytt år!!! Tack för att ni finns, att ni förgyller min vardag och delar detta absurda intresse kring inredning.
Gud vad det hade varit tråkigt utan er!

Hoppas ni hänger med mig under 2011...
Nu ska här firas nyår iaf, bordet är dukat och gästerna kan komma!
































Nu ska hela bordet bara dukas upp med italienska delikatesser...sen så!

GOTT NYTT ÅR!
Kramar Mia

15 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig och nu hoppas vi på ett ännu bättre 2011.

Kramar Teres

Familjen A. sa...

Gott Nytt År, självklart kommer jag att fortsätta följa dig 2011!

Ha en underbar helg.

Kram Anna

sussi sa...

Gott nytt år Kram Sussi.

Hanna sa...

Gott Nytt År!
Kram
Hanna

emilias gömmor... sa...

GOTT NYTT ÅR! Önskar jag dig och din familj!!!!

Kram Mimmi

Rester till middag sa...

Vilken vacker dukning du har gjort!
Gott Nytt 2011!!

Mys och hemtrevnad sa...

Gott nytt år kramis semlan

Marits vita skrin sa...

Gott nytt år söta MIa.

Hoppas du får en toppen kväll så ses vi nästa år va;)

Kram kram /Marit

Hem och Harmoni Marie sa...

Önskar dig ett gott nytt år! Kram Marie

Jordgubbar med mjölk sa...

Gott nytt år!

Hoppas ni får en mysig kväll! Kram M

Malin's Hus sa...

GOTT NYTT ÅR FINA DU!

och tack för en bra blogg ;)

LOPPISLIV sa...

Gott Nytt År 2011, jag följer din blogg och kommer att fortsätta fast jag inte lämnar avtryck så ofta. Dukningen ser underbar ut, så vackra bilder med solsken och den blåa himelen i bakgrunden. Kramis Paula

Life Of An Angel sa...

Vilken ljus fin och fräsch dukning! God fortsättning på det nya året!

The House of Antoinette sa...

Gott Nytt År & God Fortsättning, vilken härlig ljus fin dukning. Här har du en som absolut kommer att följa dig nästa år, kram Anette

Maria hallsten sa...

Vilken fin blogg du har och vilket vackert och harmoniskt hem och familj! Grattis!!! Din blogg ska jag verkligen följa! Den ger mig riktigt mycket inspiration till mig! Håller oxå på och fixar och donar hemma. Mycket shabby chic har det blivit genom åren utan att jag tänkt på det. Men nu när jag hittat en massa sidor på nätet om Shabby Chic blir det lättare att få till helheten tror jag! Lycka till med alla projekt och så önskar jag dig och din familj ett fantastiskt nyrr 2011!!! må alla era önskningar slå in! Hälsn. Maria