söndag 20 februari 2011

En snabbtripp till solen

Aloha godingar!

Livet blir vad man gör det till, inte sant? En långpromenad för mig själv i -15 och sen en snabb tripp till solen och genast går jag omkring här en söndagkväll med en leende på läpparna. Lägger man sig på en filt på golvet utanför den varma bastun så känns det faktiskt som att man ligger på playan och solar och man blundar och låtsas lite.
En färgglad juicedrink med orange sugrör bidrar såklart också till känslan.

Barnen är på bättringsvägen igen och snart väntar solsidan!

Kram på er! Mia


4 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Låter härligt! Allt behöver inte vara på riktigt! Bara så att det känns som på riktigt!

Kram Mimmi

Anonym sa...

Dina fina tofflor, var har du köpt dem? /Ebba

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Så skönt! :)
Bastu vore inte fel nu i denna kalla vinter månaden...

Ha en fin kväll och vecka!

Kram

Anonym sa...

Usch, usch, usch vad jag nu känner mig trist. Men min man arbetar som polis och han reagerade direkt när han såg bilderna på dina barn i bastun. Egentligen för en normal människa så är detta helt underbara och naturliga bilder, men för en sjuk människa så är dessa bilder väldigt användbara. Hade jag varit dig så hade jag nog plockat bort bilderna eller täckt med fler blommor. Jag säger inte detta för att vara tråkig eller elak, men du tänkte förmodligen inte på hur dessa bilder kan användas. Det är sjukt, jag vet, men världen och speciellt internet är fulla att sjuka och vidriga människor. MVH Jossan