fredag 28 oktober 2011

Vackert!

Äntligen fredag!

Och vilken fredag. Det är ju så makalöst vackert ute nu i trädgården så det är magiskt. Plockade precis in ett stort fång med kvistar med löv från trädgården som får pryda skänken just nu. Magic!



















Annars har jag haft en skön dag med bla besök hos frissan idag. Så skönt att få bort utväxten och få sitta där och sippa på en latte och bläddra i nåt nytt inredningsmagasin. Mammalyx!







































Min frissa har gått och blivit all hightec och tar numera kort med sin Ipad som laddas upp direkt i mitt egna konto på Allmylooks som hon skapat och där hon sen skriver in alla färgkoder och sånt. Faktiskt rätt braigt ju om man får för sig att byta frissa eller variera sig med färgen,så vet man vad man hade när man vill ändra tillbaks!

För dagens fredagsdisco får jag nog låta bilden tala för sig själv. Barnen har ju hittills fått fria händer att varje fredag springa och byta om och ta på sig vad som helst. Idag kom de upp så här...





















Så jag antar att jag får luta mig tillbaks nu och sätta på något hiphopigt och se var det här leder. Kan bli intressant.

Vad har ni haft för er idag kära bloggisar?

Kramar! Mia

3 kommentarer:

Fräknis sa...

Hej hopp!
Jag gillar dina barns outfit! Mycket smakfullt! Haha!
Ha en skön helg!
Vi ska bygga altan i helgen!
Kramis!

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

härligt med barn..halloween tema kanske som mumier..=)
Kram

Linda sa...

Gud vilka fina lockar!