torsdag 17 maj 2012

Freestyle

Godmorgon!

Lite mycket nu, jag vet. Måste installera Blogger på telefon tror jag om jag ska lyckas hålla liv i den här bloggen:-) Jag är ju inte bara fru, jag är småbarnsmamma och yrkesarbetande också. En tränande, renoverande överambitiös sådan för tillfället;o)

Börjar i alla fall vår lediga härliga morgon med att slänga ihop ett bakpulverbröd lite på måfå med det som fanns hemma i nya Kitchen aiden! Freestylerecept:-)

Eehmmm, ser bra ut på bild eller hur, men det var faktiskt inte alls nån hit, så något recept får ni inte minsann;o) Men det var ett bra försök. Nästa gång kör jag nog favoriten bland bakpulverbröden för att vara på säkra sidan.

I helgen väntar slottsweekend på tu man hand med maken, lovely!
Vad ska ni hitta på ?

Kramar!
Mia


2 kommentarer:

Malin - stjärnflocka sa...

Ja, det ser fantastiskt gott ut! Tänkte just fråga efter recept... Härligt med slottsweekend!
Ha det gott!

Maya sa...

din dotter är ju så fantastiskt söt